08 грудня 2023 року під головуванням завідувача закладу Дуди Інни відбулося планове онлайн-засідання педагогічної ради.

До порядку денного увійшли питання:

  1. Про виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. (Завідувач Дуда Інна)
  2. Творчість – важлива умова розвитку інноваційної та успішної особистості. (Інформ-кейс. Завідувач Дуда Інна)
  3. Самостійна образотворча діяльність (СОД) дітей дошкільного віку: особливості організації. (Доповідь-презентація. Вихователь-методист Ратушна Людмила)
  4. Розвиток творчих здібностей дітей шляхом використання казок і сендплея. (З досвіду роботи вихователя Мельник Каріни)
  5. Роль сім’ї у формуванні творчості дітей. (З досвіду роботи вихователя Дзендзик Тетяни)
  6. Розвиток творчого потенціалу вихователів. Діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань з виховання творчої особистості. ( Тренінгові вправи. Практичний психолог Заїка Наталія)
  7. Стан організації самостійної художньо-продуктивної діяльності дітей дошкільного віку. ( Витяг з наказу. Завідувач Дуда Інна)
  8. Про затвердження річного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ № м36 ВМР» на 2024 рік. (Вихователь-методист Ратушна Людмила)

Підсумовуючи, завідувач висловила слова подяки всім присутнім за сумлінну працю та наголосила, що первинна роль у розвитку творчого потенціалу дошкільників належить вихователю, неповторності й унікальності його особи. Саме від його прагнення до професійного самовдосконалення, особистісного зростання, наявності в нього професійно значимих якостей (власна креативність, самостійність, самоповага, рішучість, упевненість у собі), володіння ним сучасними досягненнями педагогічної науки, методами та технологіями розвитку творчого потенціалу дітей залежить успішність розвитку креативності.

Щоб розвивати творчі здібності дітей, педагог сам має бути творчою особистістю, прагнути подолання в собі сили інерції, шаблону, формальності у роботі.