ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА КЗ «ДНЗ № 36 ВМР» ІННИ ДУДИ ПЕРЕД КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Мирного дня усім присутнім на цьогорічному звіті керівника ЗДО № 36 перед колективом та громадськістю про діяльність у 2024/2025 навчальному році.
Цей навчальний рік для всіх освітніх закладів нашої країни також проходив у складних умовах. І все це через страшну війну. Але життя не стоїть на місці і ми, педагоги, маємо важливу місію – виховання свідомих патріотів, які будуть гідним майбутнім нашої незалежної України.
Одним із головних завдань закладу освіти є організувати освітній процес з максимальною користю для дітей, однозначно забезпечивши безпеку всіх його учасників. Тож з безпекових питань та продовження будівництва протирадіаційного укриття наш заклад продовжив проводити роботу у 2024/2025 навчальному році в дистанційному форматі.
Хочу відмітити, що всі ми дуже сумуємо за дітьми, за роботою в офлайн-режимі, але наразі кожен працівник закладу докладає максимум зусиль, щоб наш садочок залишався затишним, доглянутим, готовим до того, що незабаром відкриються двері для теплих обіймів та щоденних радісних зустрічей з нашими вихованцями.
А поки, працюючи в дистанційному режимі, педагоги і надалі надають дітям та батькам відеоматеріали та ресурсну підтримку, продовжуючи цілеспрямовану систематичну освітню діяльність із розвитку малюків.
Загальні відомості про КЗ «ДНЗ № 36 ВМР»
Заклад працює за 11-годинним режимом.
У 2024-2025 навчальному році в закладі функціонувало 17 вікових груп, вихованцями яких є 260 дитини:
– 4 групи – 3-го року життя;
– 4 групи – 4-го року життя;
– 4 групи – 5-го року життя, з них – 1 інклюзивна для дітей із затримкою психічного та мовленнєвого розвитку;
– 4 групи – 6-го року життя, з них – 1 інклюзивна для дітей із затримкою психічного та мовленнєвого розвитку;
– 1 група – різновікова, санаторного типу (для дітей з серцево-судинними захворюваннями).
Порівняно з 2023/2024 навчальним роком кількість груп не змінилась.
Заклад розрахований на 360 місць.
Кадрове забезпечення
У 2024/2025 навчальному році колектив закладу згідно штатного розкладу нараховував 59 штатних одиниць, з них – педагогічного колективу 28 осіб: завідувач – 1, вихователь-методист – 1, практичний психолог – 1, вихователі – 23, асистент вихователя – 1, керівник музичний – 1.
Повну вищу педагогічну освіту мають 25 педагогів, 3 – базову вищу, 6 – неповну вищу.
Кваліфікаційний рівень педагогів: 6 педагогів – «спеціалісти вищої категорії», 9 – «спеціалісти першої категорії», 7 – «спеціалісти другої категорії», 10 – «спеціалісти», 2 педагоги мають 11 тарифний розряд, 1 педагог має педагогічне звання «старший вихователь», 1 педагог – педагогічне звання «вихователь-методист», 1 педагог – педагогічне звання «практичний психолог-методист».
Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується шляхом використання різних видів, форм і напрямків підвищення рівня професійної майстерності, в тому числі очно-дистанційних курсів.
Необхідно доукомплектувати заклад педагогічним персоналом на 33%,
медичним – на 50% та обслуговуючим персоналом – на 40%.
Аналіз управлінської, методичної та організаційно-педагогічної діяльності
Відповідно до змістових напрямків та завдань освітнього процесу зусилля колективу були направлені на забезпечення якості освіти, збалансованого розвитку дитини, узгодженість в її житті основних тенденцій до самореалізації, саморозвитку та самозбереження, сформованість базису особистісної культури, формування довіри суспільства до закладу дошкільної освіти.
Освітній процес у закладі здійснювався відповідно до Конституції України, державної програми «Освіта України ХХІ століття», Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку Української державності, Законів України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Базового компонента дошкільної освіти (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 р. № 33), листа МОН України від 03.07.2009 № 1/9-455 «Планування освітнього процесу в дошкільному закладі», Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу, (наказ МОН України від 19.12.2017 № 16-23), Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина».
Навчальний рік у закладі розпочався з 2 вересня 2024 року і закінчився 30 травня 2025 року.
Заклад дошкільної освіти спрямовує свої зусилля на реалізацію права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення освітнього середовища, умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.
Пріоритетним напрямком освітньої діяльності є художньо-естетичний розвиток дитини.
Виконуючи річний план, педагогічний колектив продовжував роботу над забезпеченням збалансованого розвитку дитини, узгодженості в її житті основних тенденцій до самореалізації, саморозвитку та самозбереження, сформованістю базису особистісної культури та вирішував такі завдання:
– формування у дошкільників базису трудового виховання, як складової системи гармонійного розвитку особистості;
– удосконалення роботи щодо художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку, виховання їх мистецької активності як важливої складової особистісної культури, розвитку творчих здібностей дошкільнят в процесі широкого використання театралізованої діяльності;
– створення цілісної системи всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина-патріота України шляхом ознайомлення дітей з культурою, традиціями та звичаями українського народу, формування у них почуття причетності до історії та майбутнього свого краю, пробудження і виховання патріотичних почуттів.
Приміщення та територія закладу облаштована з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування.
Групові приміщення закладу забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище відповідає інноваційним вимогам та організовано з урахуванням інтересів дітей та їх вікових особливостей: створені умови для розвитку вихованців в організованій і самостійній діяльності.
Обладнані спеціальні приміщення:
– музична зала;
– фізкультурна зала;
– сенсорна кімната;
– фітовітальня;
– методичний кабінет та медичний блок;
– прогулянкові майданчики.
Недоліками є недостатня кількість в групах сучасних технічних засобів (мультимедійних пристроїв, телевізорів, комп’ютерної техніки тощо).
Для створення позитивного іміджу закладу дошкільної освіти, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ЗДО у 2024/2025 навчальному році продовжувала функціонувати хмарна структура:
сайт dnz36.edu.vn.ua:
фейсбук-сторінка «ЛАСТІВКА: КЗ «ДНЗ №36 ВМР»;
загальносадові вотсап-групи: «Навчаємося дистанційно», «Інклюзія», «Всі, хто родом з дитинства»;
вайбер-групи вікових груп;
ютуб-канали:
Музичні хвилинки-цікавинки з Домісолькою
Лариса Степанець
Сонячні зайчики Каріна Мельник
Відповідно до наказу МОН України від 15.06.2020 р. № 7970 заклад є активним учасником всеукраїнського проєкту «Сприяння освіті» в рамках реалізації меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти та науки України і компанією THE LEGO FOUNDATION.
Впродовж року педагогічний колектив працював творчо та плідно. Освітній проєкт педагогів, дітей та батьків нашого закладу «Серце мовить українською» був гідно представлений під час марафону презентацій в рамках реалізації проєкту «Суперсила креативності» в межах Всеукраїнського фестивалю гри, навчання і натхнення Play Fest-2025 та здобув перемогу у номінації «Креативність без меж», отримавши цінний подарунок – сучасний караоке мікрофон для наших дошкільнят.
Педагоги системно впроваджували шведську програму соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку Pеppy Pals («Веселі друзі»), що дало можливість організувати в онлайн-форматі корисні, цікаві, творчі, сповнені радості та любові освітні подорожі з дошкільниками.
Вихователь Маковійчук С. відвідала на базі Вінницької Академії безперервної освіти очний тренінг для педагогів закладів-учасників проєкту «Сприяння освіті» за темою «Суперсила креативності», що дало змогу поділитись отриманими знаннями з колегами.
Практичний психолог Заїка Н. та вихователь Якубіцька С. брали активну участь у тренінгу «Зміцнення життєстійкості та покращення психічного здоров’я дітей 4–6 (7) років засобами методики «Цілющий ліс: зрощуємо життєстійкість та почуття безпеки»», який організований Всеукраїнським благодійним фондом «Український фонд благополуччя дітей».
Педагоги закладу організували «Освітні подорожі ластів’ят» (очні зустрічі з вихованцями ЗДО на базі КЗ «Вінницький ліцей № 29») у рамках реалізації програми «Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT», за підтримки ЮНІСЕФ в Україні. Фасилітатори пройшли навчання та отримали сертифікати щодо реалізації з дітьми програми «Місток: розумію, підтримую, допомагаю», а також два онлайн навчання, організовані громадською організацією «Слов’янський культурний центр «Задзеркалля»» та ЮНІСЕФ.
Методична та освітня робота
Методична робота закладу упродовж 2024/2025 навчального року була направлена на виконання головних річних завдань, на підвищення професійної майстерності педагогів, їхню підготовку до засвоєння нових технологій та методик виховання, надання дієвої, компетентної допомоги, активізацію їх творчої діяльності.
Педагогічний колектив працював над вирішенням методичної проблеми: «Від сучасних технологій освіти через педагогічну майстерність вихователя до формування компетентної особистості дошкільника та підготовки його до життя в сучасних умовах». Ці завдання реалізувалися через різні форми методичної роботи: педагогічну раду, семінари, творчу групу, інструктивно-методичні наради при завідувачеві, співбесіди та консультації з педагогами.
Методична робота з педагогічними працівниками реалізовувалася як через традиційні (колективні, групові та індивідуальні), так і нетрадиційні форми її організації.
Дієвою формою методичної роботи у закладі була педрада. У 2024/2025 навчальному році було проведено 4 онлайн-засідання педагогічної ради.
Засідання педагогічних рад проходили в атмосфері щирості та відвертості, взаємоповаги і принциповості. Ефективність діяльності педагогічної ради залежала від форми й моделі проведення засідань. Саме тому адміністрація закладу завжди використовувала неформальні, творчі, інтерактивні форми проведення засідань.
Дієвою формою роботи з педагогічними кадрами у 2024/2025 навчальному році був семінар-практикум «Особливості виховання патріотизму у дошкільників», проведення якого допомогло розкрити необхідність посилення патріотичного виховання у ЗДО.
Під час теоретичного семінару «Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина», педагогічні працівники ознайомилися із змістом програми, усвідомили концептуальні засади експериментального запровадження контенту освітньої програми.
Активною формою залучення педагогів до підвищення професійної майстерності є майстер-класи. Вихователь Смеречинська Т. провела майстер-клас ««Рукавичка» Оригінальний LEGO театр в роботі з дітьми дошкільного віку: особливості створення та використання», вихователь Якупова Л. – майстер-клас «Формування патріотичного світогляду у дошкільників в сучасних умовах розвитку суспільства».
З метою профілактики професійного вигорання педагогів практичним психологом Заїкою Н. було проведено тренінг «Модель-практика «міст над прірвою» або Підсилюємо свої канали відновлення».
Успішно пройшли педагогічні читання: «Педагогічна спадщина М.П. Драгоманова».
З метою популяризації читання книг українською, доведення до вихованців та батьків ідеї престижності володіння українською мовою, третій рік поспіль реалізовано надзвичайно актуальний проєкт «КниГарний фестиваль «Серце мовить українською»».
Впродовж фестивалю було проведено цікавий майстер-клас для дітей, батьків та педагогів «Птаха миру» (виготовлення птахів миру). Організовано перегляд дітьми та батьками авторської казки «Птаха миру» з використанням ростової ляльки Буккросика. Вихователь Мельник К. підготувала та провела з педагогами «Орфографічну вікторину від Буккросика».
Дорослі та діти взяли активну участь у різноманітних челенджах, а саме: «Ранкові релакс-читання «Теплі розмови до кави»», «Орфографічні хвилинки від Буккросика «Переходимо на правильну українську»», «Казка на ніч в обіймах» (з книгою від Буккросика), «10 сторінок книголюба», під час якого організовано проведення «Літературних кав’ярень» (обговорення педагогами та батьками прочитаних книг) в книгарнях «Мрійники» та «Герої».
Під час проведення тематичного тижня «Моя Ї=МОЇ» маленьких читачів чекало багато інтерактивних завдань з літерою Ї та «Веселими друзями». А також дошкільнята та дорослі мали можливість переглянули авторську казку «Пригоди літери Ї». З радістю малята прийшли на гостини до Буккросика під час книгарних днів.
Впродовж фестивалю творча група педагогів закладу створила та цікаво презентувала інтерактивну книгу «Освітні подорожі Ластів’ят». Також педагоги разом з батьками упорядкували мобільний АРТ-бук простір закладу, доповнивши його поличкою «Книги для дорослих».
Активна участь дітей, батьків та педагогів під час фестивалю, схвалюючі відгуки дорослих про актуальність та результативність проведення даного заходу в закладі дошкільної освіти свідчить про те, що в наступному навчальному році доцільно продовжити проведення фестивалю «Серце мовить українською».
З метою оздоровлення дитячого організму шляхом вживання трав’яних чаїв у поєднанні з інтерактивними пізнавальними формами роботи у цьому навчальному році продовжено реалізацію освітнього оздоровчого проєкту «Фітовітальня Феї Здоровинки». Впродовж року було проведено осінній, зимовий та весняний сезони оздоровлення, під час яких діти мали можливість переглянути відео цікавих інтерактивних міні-занять.
Проведено роботу з питань реалізації завдань програми щодо формування художньо-естетичної компетентності дошкільників у різних видах дитячої творчості. Вихованці та педагоги брали активну участь у міському конкурсі «Мистецька весна єдності!» у рамках фестивалю дитячої творчості «Сяйво талантів» серед дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти Вінницької міської територіальної громади. Музична композиція «Любіть Україну!», у виконанні гурту «Даха-Братці-Ластів´ятці», стала переможцем цього конкурсу у номінації «Інструментальний жанр». Отже, в наступному навчальному році слід продовжити роботу з обдарованими дітьми шляхом поглибленої гурткової роботи художньо-естетичного напрямку.
Щороку відповідно до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та «Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», згідно перспективного плану на 2022/2026 р.р., з виданням відповідних наказів та оформленням відповідних документів в закладі проходить атестація педагогічних працівників.
Педагоги один раз у п’ять років проходять курси підвищення кваліфікації. Відповідно до перспективного плану проходження атестації педагогічних працівників, у 2024/2025 навчальному році атестацію успішно пройшли 14 педагогів, що становить 50 % від загальної кількості педагогів ЗДО. За результатами атестації:
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователям Маковійчук С., Шумаріній Т.;
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» вихователям Мельник К., Романенко Г., Якуповій Л.;
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вихователям Вовчок А., Голуб Л., Зареченній Л., Князєвій В., Космовській А., Никончук С., Смеречинській Т., Тимофеєвій М., Хмільницькій О..
Варто відзначити роботу нашого педагогічного колективу у дистанційному режимі, її результатом стали такі показники:
- підвищення майстерності педагогів, їх творчого потенціалу;
- використання педагогами колективу набутого досвіду;
- удосконалення форм, методів і змісту методичної роботи в закладі.
Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених впродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний, пізнавальний характер, сприяли підвищенню компетентності педагогів, покращенню якості оволодіння різноманітними методами роботи, відповідали принципу інтеграції.
Педагогічний колектив організовував освітній процес у дистанційному форматі. Педагоги забезпечували освітню роботу з дітьми за змістом різних освітніх напрямів Базового компоненту дошкільної освіти шляхом публікацій відео-занять, цікавих ігор, практичних показів різних форм роботи, майстер-класів, проведення челенджів, конкурсів на вебсайті закладу, офіційній сторінці закритої фейсбук-спільноти «ЛАСТІВКА: КЗ «ДНЗ № 36 ВМР», у вайбер-групах для батьків, на ютуб-каналах.
На офіційному вебсайті закладу, у рубриці «Освітня діяльність» створено сторінку «Дистанційна освіта», де роз’яснено особливості організації дистанційного навчання та систематично подаються посилання на різні форми роботи з дітьми.
Велика увага упродовж року надавалася взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками й здійснювалася вона на засадах інтеграції родинного і суспільного виховання, збереження пріоритету родинного виховання, врахування інтересів, запитів цінностей сімей, на засадах взаємоповаги та взаємодопомоги.
Ми щиро дякуємо батькам, які системно надсилали світлини дітей як результат виконання освітніх форм роботи. Даний зворотній зв’язок завжди надихає і дає розуміння того, що батьки усвідомлюють цінність розвитку дитини завдяки взаємодії з цікавим та корисним, розробленим нашими педагогами, якісним освітнім контентом.
В умовах дистанційного навчання працювали не лише вихователі. До цієї роботи долучалися завідувач, вихователь-методист, керівники музичні, асистент вихователя, практичний психолог. Для координації діяльності педагогічних працівників у дистанційному режимі, їх консультування створено закриті вайбер-групи: «Навчаємося дистанційно», «Всі, хто родом з дитинства», «Інклюзивна освіта», «Керівники музичні», «Освітні подорожі ластів’ят».
У закладі створено команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (завідувач, вихователь-методист, практичний психолог, вихователі, асистент вихователя, керівник музичний та батьки), розроблено Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, згідно плану проводилися засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та велися протоколи засідань. На дітей з ООП розроблено індивідуальні програми розвитку.
Залучення батьків до роботи психолого-педагогічного консиліуму, планування та організації освітнього процесу, розробки індивідуальних програм розвитку для дітей дає їм змогу відчути, що вони є членами команди, яка їх підтримує і допоможе подолати труднощі у щоденній роботі з дітьми, досягти успіху у складній справі адаптації дитини з особливими потребами до життя у суспільстві.
Вся робота педагогічного колективу упродовж 2024/2025 навчального року була спрямована на здійснення освітнього процесу відповідно до інтересів, здібностей, індивідуальності кожної дитини. Забезпечення ефективної організації освітнього процесу сприяло позитивному результату у формуванні компетентності дошкільників згідно з Базовим компонентом, освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина».
Організація харчування
Організація харчування у ЗДО здійснюється відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України, та Постановою Кабінету міністрів України № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Оскільки заклад впродовж періоду воєнного стану здійснював роботу у дистанційному форматі і не працював очно, завдання щодо організації харчування в закладі реалізовувалось не в повній мірі.
Проте відповідальні особи за харчування впродовж поточного навчального року націлили свої зусилля на продовження розробки та впровадження системи НАССР у закладі, яка є гарантом якості в громадському харчуванні. НАССР в дитячих садках – це не просто міра для проходження перевірок контролюючих органів, а важливий інструмент для контролю безпеки харчування дітей поза домом. Тому медичними сестрами розроблена та систематизована відповідна документація.
Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» у закладі наявне примірне 4-х тижневе меню з картотекою страв на чотири сезони. Дане меню передбачає зменшення вмісту солі, цукру, молочних страв та збільшення овочів та фруктів. Для приготування страв для дітей до 3-х років цукор не використовується взагалі. Також меню націлене на зменшення споживання жирів тваринного походження, натомість збільшилось вживання жирів рослинного походження. Передбачено регулярне вживання морської риби у чергуванні з іншими стравами. Доречно батькам харчові вподобання дітей формувати відповідно до рекомендацій примірного меню.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради № 3140 від 26.12.2024 оплата за харчування складає: діти віком від одного до чотирьох років – 50 грн., віком від чотирьох до шести (семи) років – 68 грн.. 75 % здійснюється за рахунок батьків, 25 % – за рахунок бюджету Вінницької міської територіальної громади.
Створення умов щодо безпеки життєдіяльності
учасників освітнього процесу
Діяльність адміністрації закладу дошкільної освіти щодо створення умов безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу у 2024/2025 н.р. була спрямована на формування якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності, а також в умовах надзвичайних ситуацій, формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
З даної проблеми у методичному кабінеті є достатня кількість теоретичного, дидактичного матеріалу: демонстраційні картини, дидактичні, настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Вихователі приділяли багато уваги вивченню правил електробезпеки, поведінки з незнайомими людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру.
В закладі впродовж навчального року в онлайн-форматі проведено:
- тижневик протипожежних заходів;
- тиждень знань безпеки життєдіяльності;
- інформаційно-роз’яснювальний тижневик «Рівний рівному»;
- інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»;
- екологічний марафон «Ми творимо планету власноруч»; екологічні акції по збору макулатури та пластикових пляшок стали системною освітньою роботою, адже проводяться щомісяця і дають гарні результати по збору вторинної сировини за що ми вдячні батькам з дітьми та нашим працівникам закладу;
- місячник цивільного захисту;
- тиждень безпеки дитини.
Проводилася робота з дітьми щодо формування навичок безпеки життєдіяльності.
Педагогами всіх вікових груп були проведені тематичні консультації з батьками, надавалися рекомендації, поради на вебсайті закладу та у вайбер-спільнотах усіх вікових груп.
Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у закладі дошкільної освіти можна вважати проведеною на достатньому рівні.
Матеріально-технічна база
Питання реконструкцій та оновлень матеріально-технічної бази закладу є одним із основних у діяльності завідувача. Приміщення і територія закладу упродовж року забезпечувалися необхідним інвентарем, за потребою обладнання ремонтувалося. Фінансування ЗДО здійснювалося за кошти місцевого бюджету та шляхом залучення додаткових джерел відповідно до чинного законодавства.
Впродовж 2024/2025 навчального року за рахунок коштів Вінницької міської територіальної громади було проведено гідравлічне випробування та промивку труб (9350 грн.); повірку термометрів та психроментрів (1164 грн.); повірку ваг (3072 грн.); технічне обслуговування вогнегасників (4205 грн.); технічне обслуговування кран-комплектів (760 грн.).
Для забезпечення якісної інклюзивної освіти за кошти освітньої субвенції було придбано 2 бізікуби (1225 грн.) та стінку універсальну (6286.95 грн.). Для дітей раннього віку надалась гуманітарна допомога від «Благодійного фонду «Подільська Громада»» – дитячі ліжечка (11 шт.)
Громадською організацією «Слов’янський культурний центр «Задзеркалля»» передано закладу в якості благодійної допомоги: дитячі меблі (столи, стільці, лави, м’які пуфи), телевізор, принтер, канцелярські товари, м’які іграшки, дидактичні посібники, книги, дитячі музичні інструменти на суму 122613 грн..
Дякуючи підтримці батьків, діти яких відвідували «Освітні подорожі ластів’ят», було пофарбовано паркан (стовпчики та перемички) біля садка (використано 11 л блакитної фарби). Також завдяки допомозі батьків, які минулого року підтримали садок фарбою (залишок 5 л) та, докупивши за кошти зі здачі макулатури 7 л фарби, пофарбовано огорожу біля майданчиків груп раннього віку (використано 12 л блакитної фарби).
Інформація щодо використання бюджетних коштів розміщена на сайті закладу у розділі «Прозорість та інформаційна відкритість закладу», у підрозділі «Інформація про використання публічних коштів».
Територія закладу постійно утримувалася в чистоті, здійснювався покіс трави, обрізка сушняку.
Проте для повноцінного функціонування закладу необхідні безпекові умови. Згідно рішення сесії Вінницької міської ради від 26.05.2023, про виділення коштів для будівництва стаціонарного укриття, на території закладу продовжується будівництво протирадіаційного укриття, що дасть можливість безпечно та повноцінно функціонувати закладу.
Підрядник повідомляє, що виконання робіт здійснюється відповідно запланованого графіку. Чимало є викликів, спричинених військовим станом, але будівництво протирадіаційного укриття відбувається системно та планується здача відповідно укладеного договору у грудні 2025 року.
Завдяки праці всього колективу, умінню приймати рішення в інтересах дитини, вибирати педагогічні засоби і відповідати за свій вибір, бути сприятливими до новацій і творчості, нам вдалося зробити педагогічний процес продуктивним та цікавим для дошкільнят.
В цілому рівень та результативність роботи в КЗ «ДНЗ № 36 ВМР» за 2024/2025 навчальний рік можна відзначити як задовільний.
Щиро дякую усім батькам та працівникам закладу за співпрацю, розуміння значення єдності в спільній справі, небайдужість та підтримку наших захисників та захисниць, які щодня наближають беззаперечну перемогу України. Закладу вкотре вручена подяка від волонтерського центру «Ти не один» за вагому допомогу. Адже протягом року завдяки спільним зусиллями було передано ЗСУ різдвяні коробки з необхідними речами та смаколиками, щоразу до кожної поїздки волонтерів купувались продукти, засоби гігієни, виготовлялись окопні світки і станом на сьогодні сплетено 230 маскувальних сіток.
Тож у новий навчальний рік ми крокуємо з повною впевненістю, що в Україні запанує переможний мир, а двері закладу відчиняться нарешті для теплих обіймів малечі.
Щиро вірю у наше мирне майбутнє і щасливе майбутнє наших дітей у нашій вільній Україні!