Наш навчальний заклад
СПІВПРАЦЯ ДНЗ ІЗ GOETHE-INSTITUT
Вивчення німецької мови у дитячому садочку
  Німецька мова (як державна мова чи мова меншості) є розповсюдженою в багатьох країнах Західної, Центральної і Східної Європи. Німецька мова є рідною для 90-95 мільйонів людей в Європі, які становлять 13,3 % від усього європейського населення. Ця мова є другою за поширеністю у Європі після англійської.
  Німецька є державною мовою в Федеративній Республіці Німеччині, Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні, Люксембурзі та Бельгії.
   Чому німецька мова саме в дитячому садку?
   Маленькі діти завжди відкриті для всього нового. Вони вчаться, граючись, і з радістю відкривають мовне розмаїття нашого світу. Саме в ранньому віці діти можуть з легкістю вивчати мови.
  Найкращі результати досягаються в тому випадку, коли діти потрапляють у природне мовне середовище, як при вивченні рідної мови. Коли діти танцюють, співають, майструють своїми руками, слухають історії, у них розвивається відчуття мови, а також народжується бажання вивчати мову впродовж усього життя.
  При цьому йдеться не стільки про вивчення іноземної мови, скільки про те, щоб діти відчували радість при знайомстві з новою мовою та могли багатосторонньо розвиватися. Відкриваючи нову мову, малюки розвивають свої емоційні, креативні, соціальні та когнітивні здібності.
  „Deutsch mit Hans Hase" (Німецька мова із зайчиком Ганс) - це мотивуюча мовна програма для дітей, що складається з 30-ти уроків та базується на новітніх дослідженнях у сфері раннього вивчення іноземних мов.
• Маленький зайчик - лялька, що одягається на руку, відвідує дітей у звичному для них оточенні, в дитячому садочку, та грає з ними. Таким чином зайчик стає другом для дітей, а також фігуркою, що асоціюється із новою мовою. 
• Методика „Deutsch mit Hans Hase" враховує природні потреби дітей, робить їх допитливими і пробуджує інтерес до іноземних мов. 
• Важливою складовою програми є різноманіття методів роботи. Діти досліджують мову за допомогою коротких історій, пісень, римувань, малювання, поробок та гри.
    Методично-дидактичні принципи
• Робота за програмою "Total Physical Responce (TPR)": Як і під час вивченння рідної мови, уміння розуміти на слух, а також радість від вивчення нової мови виходять на перший план.
• Використання елементів театральної педагогіки: головний герой - лялька Hans Hase - грає з дітьми і супроводжує їх на шляху до світу нової мови.
• Орієнтація на практичну діяльність: мовні заняття відбуваються через певну практичну діяльність (малювання, танці, пісні тощо).
• Візуалізація: малюнки, плакати, розмальовки - головні елементи методики. Вони допомагають під час розповіді історій, слугуючи наочним матеріалом для спрощення загального сприйняття матеріалу.
• Кожна дитина навчається у своєму власному темпі: приємна атмосфера без примусу говорити чи повторювати щось, - дуже важлива складова навчального процесу.
Теми обираються з буденних занять дитини, наприклад: 
• Я... 
• Мій дім... 
• Мені подобається ... 
• Мої друзі 
• Моя іграшка 
• Мій одяг 
• Один, два, три - ми рахуємо 
• Кольори 
• Види спорту 
• Впродовж року (пори року, погода, свята) 
   Що може дитина після 30-ти уроків з Hans Hase?
  Заняття німецькою мовою як іноземною у ранньому віці розвиває у дітей властиві їм мовні вміння. Акцент робиться на розумінні мови на слух та вмінні реагувати на сказане. У цьому віці є абсолютно достатнім, якщо дитина після вказівки зайчика може, наприклад, розмалювати картинку у відповідні кольори, чи виконати певні рухи під час танцю. Не можна примушувати дітей говорити чи повторювати інформацію.
   Таким чином діти можуть:
• проговорювати слова та будувати прості речення на ті теми, які їх стосуються безпосередньо,
• реагувати на прості, знайомі питання невербально - мовою тіла, чи виконанням певних дій, або вербально - за допомогою найпростіших слів, 
• співати деякі пісеньки, розказувати римування, 
• зробити невелику постановку історії у групі.

    Ласкаво просимо на заняття із німецької мови із зайчиком Гансом!!!